oplossingen op maat

Senefelder Misset maakt naam bij uitgevers dankzij online promotie en verslaglegging seminar.

maatwerkoplossing

 

Klant: Senefelder Misset

Aanleiding

Grafisch dienstverlener Senefelder Misset organiseert elk jaar het Senefelder Misset Seminar. Het bedrijf zocht een onafhankelijke partner die een volledig en professioneel (digitaal) verslag kon maken van dit seminar. Het verslag moest bijdragen aan een bredere bekendheid van het merk Senefelder Misset en diende Senefelders inhoudelijke kennis en expertise te laten zien.

Aanpak

MYbusinessmedia verzorgde de verslaglegging en promotie van het Senefelder Misset Seminar op verschillende manieren en via verschillende kanalen. Door middel van video’s, social media, webberichten, nieuwsberichten en case studies werd het evenement onder de aandacht gebracht van de doelgroep.

Resultaat

De bekendheid van Senefelder Misset en het seminar is gegroeid onder de doelgroep van uitgevers en media professionals. Er zijn zes video’s online geplaatst, die samen meer dan 500 keer bekeken zijn. Via Twitter (3.500 volgers), Facebook (meer dan 300 views) en LinkedIn (2.000 leden) is het seminar vooraf, tijdens en achteraf onder de aandacht gebracht.
Op de website mediafacts.nl en via de Mediafacts nieuwsbrief zijn diverse artikelen gepubliceerd, samen goed voor meer dan 5.000 views. De case study bestond onder andere uit een verslag, berichten en video’s. De case study is in maart 2013 in de Mediafacts App geplaatst. Hij is meer dan 500 keer gedownload.