oplossingen op maat

Huidige partners van Summum Woman vertellen ervaringen over samenwerking

maatwerkoplossing

Klant: Summum Woman

Summum Woman is een fashionmerk dat zijn 15-jarige bestaan wilde communiceren. Het doel: nieuwe partners (retailers) aantrekken en hun positie en naamsbekendheid als merk versterken. De boodschap moest bescheiden en natuurlijk overkomen, zoals al hun communicatie. Textilia was voor hen het uitgelezen platform om die boodschap te brengen, omdat dat hét vakblad is binnen de modebranche. Textilia bereikt met elke editie ruim 6500 modeprofessionals in Nederland.

In een 4-pagina tellende productie zijn 3 key cliënts van Summum Woman in het zonnetje zet. Deze hebben onafhankelijk hun verhaal over de samenwerking met Summum mogen vertellen aan een ervaren redacteur. Die heeft dit uitgewerkt tot drie korte interviews, die naast een professioneel studioportret van de key cliënt staan. In de fotografie is rekening gehouden met de imagestijl van Summum én met het zakelijke imago van Textilia. Ook is er gekozen voor een ‘covertje’ oftewel een voorblad voor deze productie. Hierop staat een intro te lezen waarin de reden van de productie staat aangekondigd (het 15-jarige bestaan van Summum Woman).